18/10/2021

Juustoportin Friendly Viking’s voitokkaana kansainvälisessä kasvituotekilpailussa Lontoossa

Juustoportin Friendly Viking’s voitokkaana kansainvälisessä kasvituotekilpailussa Lontoossa

Juustoportin kaurabrändi Friendly Viking’s Latte kaurakahvijuoma voitti World Plant-Based Taste Awards -kilpailussa Lontoossa parhaan juoman kategorian ja Greek Style O’gurt mango pääsi oman sarjansa finaalikolmikkoon. Tuomaristo koostui kasvipohjaisen toimialan johtavista henkilöistä eri maista. Kisaan otti osaa yli 140 yritystä ympäri maailmaa. Kisan järjestäjän mukaan taso oli tänä vuonna erityisen korkea ja nämä kaksi osallistujatuotetta pärjäsivät erittäin hyvin.

”Olemme ylpeitä voitosta ja finalistipaikasta näin suuressa kilpailussa. Intohimoinen työ kauratuotteiden kehityksen parissa on kannattanut ja uskomme tämän menestyksen avaavan uusia ovia myös vientimarkkinoilla.”  sanoo Friendly Viking’s -brändistä vastaava Brand Manager Marianna Haavisto.

Friendly Viking’s -tuotteet valmistetaan suomalaisesta kaurasta ja ne ovat gluteenittomia. Välipalojen lisäksi sarjaan kuuluu erilaisia kaurajuomia ja ruoanvalmistustuotteita. Juustoportti vie kauratuotteita useisiin Euroopan maihin ja Aasiaan.

Friendly Viking’s on Juustoportin kaurabrändi, jonka tuotteita myydään kotimaan ja viennin markkinoilla. Friendly Viking´s -brändi pohjautuu pohjoisen luonnon puhtauteen, maailman onnellisimpiin ihmisiin ja parhaista raaka-aineista tehtyihin tuotteisiin. Made with a good heart -slogan tiivistää yrityksen toimintatavan, intohimoisen tekemisen paremman tulevaisuuden puolesta. Suomessa Juustoportti on saanut tunnustusta perinteisen toimialan rajojen rikkojana.

 

Lisätietoja:

Juustoportti:

Niklas Keski-Kasari, johtaja, markkinointi ja viestintä (0400 509 098)
Timo Keski-Kasari, toimitusjohtaja (0400 567 366)