25/8/2022

Tutkimus: Juustoportti arvostetuin Etelä-Pohjalainen yritys

Tutkimus: Juustoportti arvostetuin Etelä-Pohjalainen yritys

Kuluttajat ovat arvioineet Juustoportin 70. arvostetuimmaksi brändiksi Taloustutkimuksen tänään julkaisemassa Brändien arvostus -tutkimuksessa. Etelä-Pohjalaisista yrityksistä Juustoportti oli listattu arvostetuimmaksi.

 

Taloustutkimuksen tekemässä Brändien arvostus -tutkimuksessa kuluttajat ovat antaneet arvosanan tuntemilleen brändeille sen mukaan, kuinka paljon he kyseistä brändiä arvostavat. Kärkisijalle tänä vuonna on valittu Fiskars.

”Juustoportin tarina on jo yli kolmekymmenvuotias. Alusta saakka olemme pyrkineet tekemään asiat paremmin, oli sitten kyse ihmisten, eläinten tai luonnon hyvinvoinnista. Uskomme, että kuluttajat jakavat nämä arvot kanssamme. Tässä tutkimuksessa olemme suurten ja menestyneiden brändien joukossa sijoittuen hienosti, joten voimme aidosti olla tyytyväisiä.” Iloitsee Juustoportin perustaja ja toimitusjohtaja Timo Keski-Kasari.

Taloustutkimuksen vuosittain tehtävä Brändien arvostus -tutkimus antaa laajan katsauksen tutkittuihin brändeihin, sekä brändien kilpailukenttään 68 kohderyhmässä 588 brändin kesken. Tutkimuksessa mukana olevat brändit on valittu mukaan maalis-huhtikuussa tehdyn esitutkimuksen perusteella. Mukaan varsinaiseen Brändien arvostus -tutkimukseen on päässyt vähintään 5 %:n spontaanilla tunnettuudella. Brändien arvostus -tutkimus julkaistiin 25.8.2022.

”Tuotantokapasiteetin kasvaessa saamme tehdä vielä paljon työtä tunnettuuden lisäämiseksi. Osaava henkilökuntamme tekee joka päivä parhaansa, että kuluttajan hetket Juustoportin tuotteiden parissa olisivat mahdollisimman hyvät. Haluan kiittää jokaista asiakastamme arvostuksesta meitä kohtaan! ” sanoo Juustoportin markkinoinnista vastaava johtaja Niklas Keski-Kasari.